úterý 3. června 2008

Přemítání o ničem

aneb
... dnes to není ono ...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Zkrátka a dobře dnes nemám nic na srdci. Ale zase mi přijde škoda, aby za dnešní den u mě bylo prázdno. Tak budu jen tak zasněně rozjímat. Přiznám se ale, že vůbec nevím nad čím. Už teď se hrozím další věty, protože nevím, zda nebude větou poslední. Vy víte, že já se slohem zas až takový problém nemívám. Dokážu se mnohdy i docela rozepsat. Ale dnes jakoby mne pohltila černá magie. Zkrátka žádný nápad a prázdno. A tak přemýšlím, co se děje. Ale nehodlám se tím zas až tak znepokojovat. Protože zítra zas chytnu reportážní slinu a budu jistě k nezastavení. Ten dnešní článek, je fakt o ničem. Prostě to nemá cenu. A pořád je to krátké....

Doprčic – co ze sebe ještě vypotit? Já bych věděl, ale pořád platí předsevzetí, které mimochodem hodlám do pátku porušit, že nebudu na náš blog psát své sportovní analýzy a úsudky. Ale co naplat. Blíž se EURO a mě už začínají svrbět obě ruce. No prostě to sebezapření dlouho nevydrží. Bouchne to, a pak budete mít honičku mě krotit, abych tady z toho neudělal sportovní kůlničku na dříví....

Ale nebojte, budu se kontrolovat, alespoň v rámci možností. Tak a teď, pokud dovolíte, se pro dnešek přestanu mučit. Já opravdu dnes mám jaksi vypnuto a každá další věta, kterou horko těžko vymyslím, je stejně úplně o ničem. Tak se radši půjdu dívat na můj oblíbený film. Zítra se jistě polepším a snad už můj článek bude mít hlavu a patu.

Zdraví Jirka

Žádné komentáře: