úterý 3. června 2008

Revoltec notebook cooler RNC 1000

Musím pochválit internetový obchod PcOnline .cz (jehož kamenný obchod sídlí v Plzni) za bezproblémové vyřízení zakázky. Teprve v neděli kolem 22 hodiny jsem na internetových stránkách obchodu zadal objednávku s tím, že se pro zboží sám zastavím v jejich kamenném obchodu. Bylo mi sice divné, že po objednání nepřišel žádný mail, ale vyčkal jsem. Vyplatilo se to dnes kolem půl třetí odpoledne. Tou dobou mi přišla zpráva o vyřízení objednávky.

O hodinu a půl později již doma rozbaluji obal cladiče Revoltec notebook cooler RNC 1000. Fotím několik snímků a připojuji ke svému Aceru. Zapnu počítač a vzápětí i chladič. Je mi divně, že neslyším rozběhnuté větráky. Naštěstí je vše v pořádku. Chladiče jsou na nejnižší otáčky naprosto neslyšné a začínají být hlučné až při maximálních otáčkách (2600 za minutu). Hlučné možná není to správné slovo, protože je přehluší i slabě puštěná hudba.

Zatím jsem s chladičem naprosto spokojený. Dokáže spolehlivě a hlavně znatelně zchladit můj notebook a já už se tak nemusím bát, že mi jednou vyhoří. Uvidím jak se bude dále osvědčovat a v budoucnu vás budu informovat.

Žádné komentáře: