pondělí 30. června 2008

Výroky politiků,

aneb

koho jsme si zvolili, toho máme...

Po delší době se opět hlásím. Tentokráte s příspěvkem poněkud netradičním, ale myslím, že poměrně úsměvným. Nejde o klasický článek, nýbrž o výroky, hlášky, a glosy našich politiků, které jsem dal do psané podoby. Nutno uznat, že mi dalo pomerně práci dohledat ve všech možných archivech a článcích jednotlivé perly, ale stálo to za to. A tady je výsledek. Nevím sice, zda - li se máme smát, nebo plakat, ale prostě koho jsme si ve volbách zvolili, toho máme. Tak tedy hezkou zábavu a vzhůru za ztrátou posledních idejí o české politice.

PS: Je toho opravdu hodně, tak to bude příběh na pokračování :-D

----------------------------------------------------------------------------------------------------

"Ahoj, tak co? Co jste zas vymysleli za píčoviny?"
Premiér ČR Mirek Topolánek svým ministrům před zasedáním vlády, když již byli zapnuté mikrofony, o čemž premiér samozřejmě nevěděl.




"Tak co ty vole? Viděl jsi mě včera v televizi?" ptá se premiér šéfa KDU -ČSL Jiřího Čunka před tiskovou konferencí. "Ne, neviděl," říká lidovecký předseda. "Ty seš kretén, ty vole!" odvětí smějící se premiér.




"Ty vole, ty jsi schopnej zabít bobra, abys zachránil strom! Jinými slovy řikáš, ty vole, že tudleti si vytíraj prdele s támdletěma! Já ti řikám, ty vole, že za tuto pude někdo bručet!" křičí ministr vnitra ČR Ivan Langer na vícepremiéra Martina Bursíka během prezidentské volby ve Španělském sále Pražského hradu.




"Podívejte se na mě, jestli jsem přišel jak od táboráku, nebo jako člověk, jehož oblečení má nějakou hodnotu." přeseda Jiří Paroubek na tiskové konferenci.




"To oblečení něco stojí! - Boty- šaty- košile-" J. Paroubek a tatáž tiskovka




" Dámy a pánové. Sečteme - li toto a toto, pak moje přijmy činí 760 000 Kč. Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má?" Jiří Paroubek a jeho slavná tiskovka




V pořadu České televize Otázky Václava Moravce:
Premiér podrážděně: "Jestli chcete vést tento rozhovor ve stylu - pane premiére, vy jste ale hulvát - tak ho můžeme šťastně ukončit!"
V.Moravec: " Pane premiére, děkuji za rohovor a nashledanou."




"Slávku, nenech se nasrat!" šeptá Jiří Paroubek Bohuslavu Sobotkovi "Néé..." poslušně odvětí místopředseda během jednání s koalicí.




"Víte vůbec historii Kramářovy vily?" ptá se premiér Topolánek přítomných novinářů. A s výrazem vzdělance odpovídá: "Kramář jí stavěl devatenáct set.... eh... kolik?" obrací se na svého asistenta.




Předseda Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Miloslav Vlček zahájil společnou schůi obou komor při volbě hlavy státu těmito slovy: "Vítám vás v Pražském sále Španělského hradu, vážené kolegyně a kolegové."




"Jednu otázku, pane ministře, jestli dovolíte..." říká redaktor ČT.
"Ne, mě se chce na záchod!" odvětí ministr dopravy Aleš Řebíček




"Ano v tomto případě bych byl pro enutázii. ... Eééé... pro schválení tohoto zákona." Předseda sněmovny Vlček si přeje schválení EUTANÁZIE.




"Vy tady ze mě chcete udělat labilního jedince!" předseda ČSSD Jiří Paroubek si stěžuje novinářům.




"Jsem v ohromné formě! To dopadne blbě..." směje se premiér Mirek Topolánek před tiskovou konferencí

...P O K RA Č O V Á N Í P Ř Í Š T Ě . . .
( TO BE CONTINUE)

Zdraví Jirka

Žádné komentáře: