neděle 8. června 2008

OryxSoft George - Náš nový pomocník

Před nedávnem. Vlastně je tomu již celkem dlouho mě Jirka požádal o program, ve kterém by mohle psát své články a následně si je jednoduchou cestou otagovat. Musím přiznat, že jsem dlouho otálel s tvorbou tohoto programu, avšak bylo tam mnoho faktorů.


Je tomu jen pár dní co jsem se do programu pustil a jelikož mám teď volno. Život po maturitě je tak sladký. Ale vraťme se k věci . Pustil jsem se do něj a nyní mohu slavnostně oznámit že je konečně hotový. Můžete hádat v čem píši tento článek. Pokud jste tipovali první verzi programu OryxSoft George pak máte pravdu. Nevěřil jsem tomu, ale program opravdu dokáže výrazně usnadnit práci.



Nebudu se tady rozepisovat o jednotlivých funkcích programu. To si nechám do dokumentace, avšak pár technických informací neuškodí :



Program je napsán pro operační systém Windows (Přes Wine funguje i na linuxu).

Program umožnuje články ukláda, načítat (zatím jen formát .txt) a dokonce poslat na mail. Tuto funkci jsem přidal pro případ, že uživatel píše na stránky někoho jiného a nemá přístup do administrace.

Program umí zobrazit přibližnou podobu článků (Díky různým css stylům na stránkách je náhled nepřesný).



Program zatím využívám jen já a Jirka, ale pokud se nám osvědčí a nenalezneme v něm mouchy určitě se s vámi podělíme. Do té doby vám alespon nabízím screen z programu a přeji krásný den.





. . -. -. : Petr Neduchal : .- .- . .

Žádné komentáře: